Vi skal oppnå konsernets bærekraftstrategi gjennom;
- Tungt fokus på intern inspirasjon og forankring av vårt fokus. Vi er vår egen viktigste målgruppe.
- Vi skal være «100% på» for å nå alle våre bærekraftmål
- Fortsette å være bedre enn våre konkurrenter i det vi gjør!
- Rekruttere ny kompetanse som drar oss i riktig retning.
- Videreutvikle våre utadrettede samarbeidsformer, og bringe bærekraftperspektivet tungt til bordet i alle sammenhenger.
- Fortsett å utfordre bransjen vi er en del av, og samfunnet rundt oss, men samtidig innrømme at vi er en del av problemet
- Ta en tydelig rolle som influencer og pådriver for det grønne skiftet i vår by, region og bransje.
- Være fremtidsoptimister og forkynne budskapet om et felles oppdrag for havet og fremtiden.
- Være åpne og transparente i våre kommunikasjonsbudskap og -former, slik at vi har sterk troverdighet i rollen som influencer og pådriver