window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-127652407-3'); .header__block__media__inner { height: 0; padding-bottom: 56.25%; } @supports (aspect-ratio: 1) { .header__block__media__inner { height: auto; padding: 0; aspect-ratio: 16/9; } .map__content { aspect-ratio: 16/9; } }
Gå til hovedinnhold

Stillingstittel: Controller/Lønnsomhetsanalytiker

Visjonen vår er hårete, og den forplikter: «Vi skal være utviklingen, ikke bare en del av den. For å klare det må vi være best i klassen på innovasjon, virksomhets-utvikling og effektivt omsette nye forretningsområder.»

For å fortsatt klare å levere på dette i framtiden ansetter vi nå en controller med arbeidssted Bodø. Her vil du jobbe i tett samarbeid med vår økonomisjef og resten av ledelsen.


Det viktigste for oss er ikke at du er 30 år med to mastergrader og 20 års arbeidserfaring. Tvert imot er det viktigste for oss at du er initiativrik og ønsker å prøve nye ting, du har et iboende ønske om å utvikle deg sammen med bedriften og du har en “kremmerånd” som hele tiden ser muligheter for forbedringer. Det er SLIK vi som bedrift blir bedre.

Samtidig ligger det også i stillingens natur at du har en bakgrunn innenfor økonomi, regnskap eller finans.

Vi er godt integrert i Microsoft Office-pakken og det vil være en forutsetning at du har god kjennskap til programmer som Excel og Teams. I tillegg bruker vi Poweroffice og PengVin.

Vi er også i en prosess der vi vet at nye systemer vil bli implementert. Dersom du har erfaring fra andre programmer vil vi derfor se på det som en fordel. Kanskje vil du bli vår nye superbruker som jobber tett på implementeringsprosessen?

Du vil sammen med vår økonomisjef blant annet ha ansvaret for vårt varekretsløp herunder prognoser, planlegging og analyser. Dette kan være opp mot salg- og innkjøpsavtaler, definering av KPI’er og hvordan disse skal måles for å forbedre kostnadssiden vår, samt forretningsutvikling og mulige nye investeringscaser.

At du tidligere har jobbet innen næringene vi jobber mot er ikke viktig, men det er positivt dersom du har jobbet med tilsvarende oppgaver tidligere. Kanskje kan det til og med være en fordel dersom du kommer utenfra med nye impulser og måter å gjøre ting på.

Hos Løvold AS får du muligheten til å være med på en spennende vekstreise, hvor din kompetanse og ditt engasjement vil være viktige bidragsytere til vår suksess. Vi tilbyr et dynamisk arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter i tillegg til et sterkt fokus på samarbeid og innovasjon.

Som en del av Løvold AS vil du komme inn i et konsern som ønsker å sette standarden innenfor det vi jobber med, og her vil du, din innsikt og dine analyser være essensiell.

Vi jobber målrettet for bærekraftige løsninger og ønsker å ha ansatte som trives på jobb.


Vi benytter Torgrim Sollid i Moloen People AS i denne prosessen.

Om du har spørsmål knyttet til stillingen er det bare å kontakte han på torgrim@moloenpeople.no eller ringe på 909 85 802 for en hyggelig og uforpliktende prat.

Vi håper å høre fra deg!

Søknadsfrist: 6. august 2024

Søk nå
 

 

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.