window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-127652407-3'); .header__block__media__inner { height: 0; padding-bottom: 56.25%; } @supports (aspect-ratio: 1) { .header__block__media__inner { height: auto; padding: 0; aspect-ratio: 16/9; } .map__content { aspect-ratio: 16/9; } }
Gå til hovedinnhold

Vi skal oppnå konsernets bærekraftstrategi gjennom;

  • Tungt fokus på intern inspirasjon og forankring av vårt fokus. Vi er vår egen viktigste målgruppe.
  • Vi skal være «100% på» for å nå alle våre bærekraftmål
  • Fortsette å være bedre enn våre konkurrenter i det vi gjør!
  • Rekruttere ny kompetanse som drar oss i riktig retning.
  • Videreutvikle våre utadrettede samarbeidsformer, og bringe bærekraftperspektivet tungt til bordet i alle sammenhenger.
  • Fortsett å utfordre bransjen vi er en del av, og samfunnet rundt oss, men samtidig innrømme at vi er en del av problemet
  • Ta en tydelig rolle som influencer og pådriver for det grønne skiftet i vår by, region og bransje.
  • Være fremtidsoptimister og forkynne budskapet om et felles oppdrag for havet og fremtiden.
  • Være åpne og transparente i våre kommunikasjonsbudskap og -former, slik at vi har sterk troverdighet i rollen som influencer og pådriver

Les om de 4 pillarene i vårt bærekraftarbeid:

  1. Forsvarlig havbruk – vår kjernevirksomhet
  2. Grønne ringer i vannet – vår innsats for miljøet
  3. Samspill og påvirkning
  4. Gode lokalsamfunn

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.